rosendhal

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2012

Cecilaya har fått ett föl!!!!

Av F - 20 augusti 2012 20:08

Hej igen. Jag vet att det var ett tag sedan jag bloggade senast men har helt enkelt inte orkat uppdatera när jag måste skriva om nästan allting....! Dock har det hänt en sådan stor gre att jag måste berätta!!!

Ni vet ju Cecilaya? min ponny som åkte tillbaka till sin uppfödare pga ont om hästar har gjort något otroligt! Cecilaya har fått ett föl! :D Ja det är sant! Visserligen var det kanske lite självklart ioch med att hon föder upp hästar men ändå! Fölet är ett litet stoföl vid namn Sördbygårdens Lily. Jättefin verkligen... Mer info kommer när jaag har tid!

------------------------------------------

Jag skulle ju hålla en tävling idag den 20 augusti men den är tyvärr flyttad till den 20 september istället. Pga för få anmälda... Bara 4st och var och en med 2 hästar... Så kom igen nu hörni! Tipsa en kompis?? Om jag inte fått ihop mer än 10 olika tävlande innan den 20 september lägger jag ner det... :( Alltså ingen tävling med för få anmälda. Ni har minst 8 kvar...

----------------------------------

Hemma går det bara fint. Winnie har kommit hit och trivs bara bra. Det går jättebra med henne och Riita och sådär med Kakan. Mer inlägg kommer förståss när jag har mer tid. Och tålamod har jag en dålig dag står jag inte ut när datorn krånglar... :/ Iaf idag hoppade jag och 2 stallkompisar IRL våra luftisar på teräng banan. Det gick bara fint. Hade Winnie och fick bra bedömning av min lufthästtränare Jennie. Hon hoppade mjukt men med mkt (!) power... Lite bockig i början också....

Ses snart igen hoppas jag! ♥ Yours F på Rosendhal

    

 
 
Lucas

Lucas

21 augusti 2012 16:57

Hey!
Roligt att din gamla ponny fått ett föl =)

Jag vill anmäla mig på min häst Emilion och på min andra häst Naiomi =)

http://ribon.devote.se

 
Loppan

Loppan

29 augusti 2012 15:16

Anmäler mig till hopptävlingen på Danilo! :)

http://loppanslufthastar.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av F - 15 december 2013 15:18


Som rubriken lyder!   Vi har bytt till www.rosendhal.blogg.se   Nu testar vi blogg.se då! Får se vad vi tycker om det!   ////F och E <3     ...

Av F - 14 december 2013 08:00

hejsan!   Tänkte bara slänga upp en snabbis, man slutar aldrig förvånas över sig själv...   ...Trodde nån verkligen att jag F, som alltid vill mer i hästväg än vad som egentligen är bäst, bara skulle ha 2 hästar just nu?!  Det trodde inte j...

Av F - 13 december 2013 22:19

go'kväll alla nattugglor som läser detta haha ;) tänkte skriva ett inlägg nu då :) det blir dock inte jättelångt, för ska skriva ett lite längre inlägg imon ;)) och haha jag vet jag bloggar oftast lite senare på kvällen, men det är för jag har tid...

Av F - 13 december 2013 15:07

Hej!   (Bättre blogging på G)   Idag är det ju dagen då vi åker till ridhuset och tränar för tränare.  Det var nån som undrade varför vi åker till ridhus när vi har ridhus här hemma?  Jo, den största anledningen är att vi visserliggen har...

Av F - 13 december 2013 08:22

Lägger man in en logga på blogg.se ? :) ;) Kram F

Presentation

Rosendhal är bloggen som drivs av kompisarna F och E. E driver sin gård Moondale och F driver sitt Rosendhal. F var den som först startade bloggen, därav namnet. I denna blogg kommer ni få följa oss och våra lufthästar genom motgångar och medgångar.
Välk

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bilderna!

De allra flesta bilderna på bloggen kommer från www.zuzule.com. Vissa bilder är dock egenfotade och de håller STRÄNG copyright! Om ni absolut inte vet om det är MINA bilder eller inte skulle jag råda er att ej kopiera någonting. Bilder från google förekommer dock ibland. Är det eran bild? Komentera så plockar vi självklart bort den!   

 

Kram F

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards