rosendhal

Alla inlägg den 2 november 2012

Av F - 2 november 2012 19:57

Hej


Har en liten fråga till er! Om ni fick välja en av mina hästar, vilken skulle ni då ha valt?   Jag kan då inte välja, men tyvärr, det finns inte med på alternativen!


Winnie?

Riita?

Mira?

Cupcake?

Lizzie?


Kram F och alla hästarna! :)

Av F - 2 november 2012 19:50

Hejhej här kom några sena  svar!

Eller ja, Neiwada och J, det finns 2st svar till er! hoppas ni läser dom   


Och ett svar till allmänheten: det är en del som undrar vrf T har slutat. Fick nyss reda på det. Det är tydligen så att hon bestämde sig för att ta en paus.   

Men vi kan ju bara säga att bla Neiwada och hon är helt och hållet välkommna tillbaks!     

Kram F

Av F - 2 november 2012 10:00

Har tagit ett markarbetes pass på Riita. Lika fin som alltid min prinssessa!   Vi gjorde en av mina favobanor inom markarbetet. Med de flesta hästarna är det en relativt svår bana (även om den kanske inte ser svår ut, så är det MKT att tänka på) men med Riita gick det ganska bra. dock en mulen och allmänt grå och trist dag men det kan ju inte hjälpas!

Lägger upp banan så vet ni hur den går!

När jag kom till hagen hittade jag först inte Riita... Det var så lerigt och det låg stora högar med lera överallt. Mitt i alltsammans kämpade Mira för att hitta lite ätbart gräs. (hon vill ju inte tappa sina "fina" former som hon jobbat så hårt för.... *NOT*) Lizzie stod och frös under vindskyddet trots regn och flecetäcket. Cupcake travade fram och sladdade lite på vägen. Och landade på rumpan. Lite förvånad var hon, men oskadd. Hittade ju somsagt inte Riita först. Men nä'r jag ropade såg jag en av lerhögarna resa på sig.* Riita* Så jag fick rykta mycket. Ridpasset gick dock superbra! Inget att klaga på minsann!

 



Banan  

Kram F, leran och Pållarna

Presentation

Rosendhal är bloggen som drivs av kompisarna F och E. E driver sin gård Moondale och F driver sitt Rosendhal. F var den som först startade bloggen, därav namnet. I denna blogg kommer ni få följa oss och våra lufthästar genom motgångar och medgångar.
Välk

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bilderna!

De allra flesta bilderna på bloggen kommer från www.zuzule.com. Vissa bilder är dock egenfotade och de håller STRÄNG copyright! Om ni absolut inte vet om det är MINA bilder eller inte skulle jag råda er att ej kopiera någonting. Bilder från google förekommer dock ibland. Är det eran bild? Komentera så plockar vi självklart bort den!   

 

Kram F

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards