rosendhal

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av F - 14 maj 2012 07:41

Hej alla först och främst usch på mig! Jag har inte bloggat på hela helgen! Visserligen har jag haft mkt och göra men ändå! Men nu sitter jag framför datorn igen och bloggar! Nej men jag har iallafall gjort mkt till bloggen. Bla äntligen hittat bilderna på mina söta små ponnyer! De kommer snart! Kanske imorron. sedan har jag också gjort en header. den blev väl sådär men bättre än ingenting. har också varit på lufthööks och shoppat ska visa er vad det blev imorron. Snart måste jag sticka till skolan och sedan till stallet IRL . Jag och hästarna har väl kört på. Lykke och jag hoppar allt möjligt! Att från lite gyhumkana hoppning till teräng och ban hoppning! I fredags tränade vi på 1,20 meter och i söndas på 50cm i lördags terräng hoppade vi och det blev so good. i morron blir det nog dressyr. Ska få henne stadigare och smidigare. Med Sunshine har det också varit lite hoppning. Fast där blev det bara 70cm när jag satt på. Med April har jag bestämt mig för att träna upp kondisen lite. Vi har kört låånga skrittningar och mkt galopp. Finer passade jag på och lära några dressyrsteg. Gud vad hon var vacker. Wainy framtida utställningshäst? Hon har långa och smäckra ben och lagom konkavt huvud. Med Ida har jag mest terränghoppat och lufsat i skogen. Cecilaya har känna på markarbetet och ja-a det var nog inte så mkt mer.

men asså villket långt inlägg om allt och ingenting... Inte äns en bild?! Jodå här kommer en fin skogsrunda

   

Presentation

Rosendhal är bloggen som drivs av kompisarna F och E. E driver sin gård Moondale och F driver sitt Rosendhal. F var den som först startade bloggen, därav namnet. I denna blogg kommer ni få följa oss och våra lufthästar genom motgångar och medgångar.
Välk

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bilderna!

De allra flesta bilderna på bloggen kommer från www.zuzule.com. Vissa bilder är dock egenfotade och de håller STRÄNG copyright! Om ni absolut inte vet om det är MINA bilder eller inte skulle jag råda er att ej kopiera någonting. Bilder från google förekommer dock ibland. Är det eran bild? Komentera så plockar vi självklart bort den!   

 

Kram F

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards