rosendhal

Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av F - 25 oktober 2013 14:00

Hej igen alla, nu kommer mina grimmor!


Dellas 

             




Lizettes

           


Riitas

           




Det var min sadelkamme del 2

mina grimmor!

/F

Av F - 25 oktober 2013 12:28

Hola a todos!
(=hej allihopa på spanska!)

Kände att min standard hälsning behövde lite omväxling. Så jag körde samma fast på spanska! (Känner mig duktig!)

Idag är det ju träning för camille och det innebär att updaten blir sämre. Men får väl slänga upp ett inlägg med lite snack!

Känner mig duktig som uppdaterar som jag gör, men är inne i en sån bloggperiod! Det är ju störtkul!

Ska för övrigt sticka och hämta laddaren till laptopen och så får vi se om jag hinner få upp ett inlägg om vilken outfit Lizette och jag ska ha på träningen!

Längtar fortfarande till provridningen, tror Hilmer kommer passa mig som handen i handsken!! :D

Men har ruskigt tråkigt nu, kan inte ni ställa valfria frågor?!
Som en frågestund!!
Kom igen nu!
Kommentera!!

/F

Av F - 25 oktober 2013 12:00

Hej!

Nån önskade 5 saker du inte visste om F, alltså jag.

Haha, det blir lätt som en plätt då jag nästan aldrig berättar så mkt om mig själv!

Men samtidigt lite svårt då jag inte vill att ni ska veta vem jag är... :/ Inte på ett tag än iaf.

Dåså, vi kör la igång!


1. Jag har ridit IRL i fem år och lite till.

2. Någon jag saknar: Neiwada, självklart! En gammal lh bloggare som jag tror alla saknar....<3

3. Jag har som högst hoppat 70cm på en volt (observera volten då, har hoppat högre på rakt spår)

4. Jag älskar att sitta på vid ett fönster. Där tänker jag allra bäst"<3

5. Jag vill så sjukt gärna ha en IRL bogg men mina föräldrar samtycker tyvärr inte.... :'(


/F


Av F - 25 oktober 2013 08:18

+ Lite morgonsnack!


Blir de bra tror ni? Jag är glad för statistiken har ökat mycket de senaste dagarna! :D


Längtar ihäl mig till Hilmer kommer! :D<3

Känns som en evighet tills imon  då det är provridning. Om det går bra så kommer han stå i MITT stall på söndagkvällen!


Längtar så sjukt mkt!


Listan med saker att göra är inte så lång idag.... ;) Känns väldigt tomt nu med bara Lizette och Contessa. Men det blir perfekt nu när Hilmer kommer. Då får vi lite extra tid att lära känna varandra såhär i början!

Iaf  så ska Isabelle lägga på sadlen själv på Contessa och ev. gå en promenad!

Jag och Lizette ska till ridhuset, där Camille väntar för att ge oss en omgång högintensiv hoppträning!" ;D ska bli kul som vanligt!




Har inte så mycket mer att säga om dagen... Kan inte ni bomba med länkar till era lh bloggar??

Är lässugen!<3


/F

Presentation

Rosendhal är bloggen som drivs av kompisarna F och E. E driver sin gård Moondale och F driver sitt Rosendhal. F var den som först startade bloggen, därav namnet. I denna blogg kommer ni få följa oss och våra lufthästar genom motgångar och medgångar.
Välk

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bilderna!

De allra flesta bilderna på bloggen kommer från www.zuzule.com. Vissa bilder är dock egenfotade och de håller STRÄNG copyright! Om ni absolut inte vet om det är MINA bilder eller inte skulle jag råda er att ej kopiera någonting. Bilder från google förekommer dock ibland. Är det eran bild? Komentera så plockar vi självklart bort den!   

 

Kram F

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards