rosendhal

Direktlänk till inlägg 13 november 2012

Funderingar...

Av F - 13 november 2012 17:04

Har kännt mig väldigt fundersam på senaste tiden. Har nämligen funderat på hur många och då vilka hästar jag ska ha. Känner att jag vill testa med bara en häst.... Riita är isf den hästen jag skulle ha kvar... Min pärla ♥ Men gillar mina andra hästar jättemycket också. Vissa kanske får foder, medryttare eller säljs. Återkommer med mer info när jag bestämt mig...

Kram F

 
 
LuftLycka

LuftLycka

13 november 2012 20:35

Två saker…

1. Jag skulle vara väldigt intresserad av Mira eller möjligen Cupcake!:-)

2. Lite info. Jag har just nu Pix, Winnie, Firefox och Cassa ( men troligtvis säljer jag henne) både Pix och Cassa är halta men resten av hästarna rids normalt. Så när det gäller att sälja Mira och eller Cupcake så kommet Cassas säljing påverkas av detta!😃
Winnie tar jag antingen ett rejält pass på eller ett normalt och en skogsritt eller skritten beroende på. Hon är frisk och busar mycket med Firefox.

Kram O

http://Luftlycka.bloggplatsen.se

F

16 november 2012 08:00

Winnie har stadiga gener för att hålla sig frisk och det låter ju bara bra! Min busunge ♥ Cupcake har jag funderat fram och tillbaka många gånger på att sälja. 1. hon är ju faktiskt lite liten... En liten C ponny.... 2. tog henne på vetrinär besiktning för ett tag sesdan och det visade sig att hon har en felställning i hovbenet typ, hon lider inte av det så länge hon inte får fång. Om hon får fång så går det inte att rädda henne. detta är tyvärr i största grad äftligt och därför kan jag inte heller avla på henne....
Mira vet jag inte riktigt faktiskt. Det är ju faktiskt inte jag som äger henne....
Kram F

 
Olivia

Olivia

14 november 2012 18:56

Jag tycker inte du borde sälja någon av dina fina hästar men du kan ju alltid låna ut de på foder eller skaffa en medryttare till de =) Hoppas du kommer tillbaka snart<3

Kram <3

http://poniy.devote.se

F

16 november 2012 08:01

kanske det... Nu är det ju så att jag är en av världens veligaste personer så vi får se...??
Kram

 
LuftLycka

LuftLycka

17 november 2012 11:26

Ok;-) Ja men du kanske kan säga till om de söker en ny fodervärd tillfälligt till Mira då?:-D Om Cupcake så kan du säga till vadd du bestämmer dig för;-)

Kram O

http://LuftLycka.bloggplatsen.se

F

18 november 2012 08:39

jo det hade nog gått bra isf, Mira är ju ett makalöst charmtroll! Snart kommer lite nya bilder på henne, Ska miljöträna idag! är du fortfarande intresserad av kakan så kan jag höra av mig om jag skulle behöva medryttare/fodervärd :)

 
LuftLycka

LuftLycka

18 november 2012 12:47

Ja jättegärna!

Kram o

http://LuftLycka.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av F - 15 december 2013 15:18


Som rubriken lyder!   Vi har bytt till www.rosendhal.blogg.se   Nu testar vi blogg.se då! Får se vad vi tycker om det!   ////F och E <3     ...

Av F - 14 december 2013 08:00

hejsan!   Tänkte bara slänga upp en snabbis, man slutar aldrig förvånas över sig själv...   ...Trodde nån verkligen att jag F, som alltid vill mer i hästväg än vad som egentligen är bäst, bara skulle ha 2 hästar just nu?!  Det trodde inte j...

Av F - 13 december 2013 22:19

go'kväll alla nattugglor som läser detta haha ;) tänkte skriva ett inlägg nu då :) det blir dock inte jättelångt, för ska skriva ett lite längre inlägg imon ;)) och haha jag vet jag bloggar oftast lite senare på kvällen, men det är för jag har tid...

Av F - 13 december 2013 15:07

Hej!   (Bättre blogging på G)   Idag är det ju dagen då vi åker till ridhuset och tränar för tränare.  Det var nån som undrade varför vi åker till ridhus när vi har ridhus här hemma?  Jo, den största anledningen är att vi visserliggen har...

Av F - 13 december 2013 08:22

Lägger man in en logga på blogg.se ? :) ;) Kram F

Presentation

Rosendhal är bloggen som drivs av kompisarna F och E. E driver sin gård Moondale och F driver sitt Rosendhal. F var den som först startade bloggen, därav namnet. I denna blogg kommer ni få följa oss och våra lufthästar genom motgångar och medgångar.
Välk

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bilderna!

De allra flesta bilderna på bloggen kommer från www.zuzule.com. Vissa bilder är dock egenfotade och de håller STRÄNG copyright! Om ni absolut inte vet om det är MINA bilder eller inte skulle jag råda er att ej kopiera någonting. Bilder från google förekommer dock ibland. Är det eran bild? Komentera så plockar vi självklart bort den!   

 

Kram F

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards