rosendhal

Direktlänk till inlägg 23 november 2012

Funderingar....

Av F - 23 november 2012 14:05

Heej!


Alltså, när ni läser min blogg måste ni veta att jag är världens veligaste person, alltså återkommer jag HELATIDEN tillbaka till frågan "vilka hästar ska jag ha?"

Och alltså, anledningen till att detta är igång igen är att jag saknar Winnie sååååååååååå!!!

Men jag vill inte sälja någon av de jag har hemma och så vill jag ta lite hänsyn till O som har Winnie på foder och inte bara vela hitan och ditan.... Så nu har jag funderat och kommit fram till en sak som det ev. blir. Jag kommer ta ett snack med O om Winnie. Om hon är med på det så tar jag tillbaka Winnie men hon är medryttare. Ska också annonsera ut en plats som medryttare till kakan? Känner att om Winnie kommer hem så har jag inte så mkt tid och dessutom är jag lite för lång.... :( Kakan är en liten C ponny och IRL rider jag D mest. Ibland C och stor häst också. Så kakan börjar bli lite liten men det är ju verkligen inte akut. Om O vill så får hon bli medryttare till både kakn och Winnie, då jag vill kompensera lite efter winnie. + att hon faktiskt har varit intresserad av kakan innan ocj jag vet att hon skulle få det bra där. Om inte O vill är hon öppen för allla att testa. Du behöver ha en blogg och helst inte 6st egna hästar innan. Om ingen vill ber jag kanske ngn av mina kompisar IRL som håller på med lh rida henne då och då. :)

Ja det var det! Hej så länge!

Kram F och pållarna

 
 
LuftLycka

LuftLycka

23 november 2012 15:10

Svarat nu:-) Men en sak missade jag ocj jag vill även säga att jag kan komma och rida 2 Kakan och Winnie 4 grr tillsammans?:-) så du kan bestämma om ja tex rider Winnie en gång i veckan och Kakan tre eller två var?

Kram O

http://LuftLycka.bloggplatsen.se

F

23 november 2012 15:18

det går nog bra men vi kanske skulle komma överäns om vilka innan bara? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av F - 15 december 2013 15:18


Som rubriken lyder!   Vi har bytt till www.rosendhal.blogg.se   Nu testar vi blogg.se då! Får se vad vi tycker om det!   ////F och E <3     ...

Av F - 14 december 2013 08:00

hejsan!   Tänkte bara slänga upp en snabbis, man slutar aldrig förvånas över sig själv...   ...Trodde nån verkligen att jag F, som alltid vill mer i hästväg än vad som egentligen är bäst, bara skulle ha 2 hästar just nu?!  Det trodde inte j...

Av F - 13 december 2013 22:19

go'kväll alla nattugglor som läser detta haha ;) tänkte skriva ett inlägg nu då :) det blir dock inte jättelångt, för ska skriva ett lite längre inlägg imon ;)) och haha jag vet jag bloggar oftast lite senare på kvällen, men det är för jag har tid...

Av F - 13 december 2013 15:07

Hej!   (Bättre blogging på G)   Idag är det ju dagen då vi åker till ridhuset och tränar för tränare.  Det var nån som undrade varför vi åker till ridhus när vi har ridhus här hemma?  Jo, den största anledningen är att vi visserliggen har...

Av F - 13 december 2013 08:22

Lägger man in en logga på blogg.se ? :) ;) Kram F

Presentation

Rosendhal är bloggen som drivs av kompisarna F och E. E driver sin gård Moondale och F driver sitt Rosendhal. F var den som först startade bloggen, därav namnet. I denna blogg kommer ni få följa oss och våra lufthästar genom motgångar och medgångar.
Välk

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bilderna!

De allra flesta bilderna på bloggen kommer från www.zuzule.com. Vissa bilder är dock egenfotade och de håller STRÄNG copyright! Om ni absolut inte vet om det är MINA bilder eller inte skulle jag råda er att ej kopiera någonting. Bilder från google förekommer dock ibland. Är det eran bild? Komentera så plockar vi självklart bort den!   

 

Kram F

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards