rosendhal

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av F - 1 augusti 2012 15:52

M var är du!? Du har slutat? Hur bler det med Bullen?! Snälla svara! Måste ha tag på dig! Snälla, komentera eller blogga så vi kan prata om bullen!

Är det någon som vet hur man kan få tag i M eller kan medela henne att jag söker henne! Snälla ♥

 

Av F - 1 augusti 2012 13:49

Hejj igen :) Tycker det är dags att Rosendhal får en liten tävling :D


Så det är en banhoppning på 1 meter. Det finns många olika hinder med vissa knepiga svängar. :) Tävlingen hålls den 27 augusti om vi inte får för få anmälda. Då kan den flytta till 15 septemper som högst. Hoppas det blir många anmälda :) Komentera för mer fakta fick ett anfall av "hjärnsläpp" ;)

Banan;

 

 

Av F - 1 augusti 2012 11:24

Ja som rubriken säger har jag nu hittat 4 hästar jag tycker om. :D Tack alla som hjälpt mig ♥ er! Ni har varit till stor hjälp och hade fortfarande varit ute och cyklat om det inte vore för er! Tack å jättemycket! :) Alla hästarna är lika fina så jag går litet utifrån namnen. Vill tex inte ha en häst vid namn tex Putte och den inte passar jättebra. Men har även svårt att bestämma mig på namnen. Så nu ber jag om lite hjälp! :)

Vilket tycker ni ä finast? Alla är bruna.


Rebelis Bid "Rebus"


Holmens Oriflame "Flame"


Apricot Flash "Flash"


Lucky Light "Lucky"


Det var dom. Vilket är snyggast? Röstningen avslutas när ett alternativ fått 5 röster :) Så rösta på! :)


 

Presentation

Rosendhal är bloggen som drivs av kompisarna F och E. E driver sin gård Moondale och F driver sitt Rosendhal. F var den som först startade bloggen, därav namnet. I denna blogg kommer ni få följa oss och våra lufthästar genom motgångar och medgångar.
Välk

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bilderna!

De allra flesta bilderna på bloggen kommer från www.zuzule.com. Vissa bilder är dock egenfotade och de håller STRÄNG copyright! Om ni absolut inte vet om det är MINA bilder eller inte skulle jag råda er att ej kopiera någonting. Bilder från google förekommer dock ibland. Är det eran bild? Komentera så plockar vi självklart bort den!   

 

Kram F

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards