rosendhal

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2013

Namnbyte?

Av F - 1 oktober 2013 15:45

Hejhej allihopa!

Har bloggat så duktigt i dag! Blir lite impad av mig själv! Men det gäller att komma igång efter helgen! Riktigt dålig update från min sida där! Shame on me. ;)

Snart kommer ett ridpass inlägg. Många bloggare har liksom problem med att komma på något ANNAT än ridpassinläggen. Men icke sa nicke! ;) Inte jag inte! Har det motsatta problemet! Även fast jag gillar att skriva och analysera om ridpassen med er så tar jag ofta den "lätta vägen" och skriver av bara tanken, som nu.

Men lagom är bäst! Känner att jag slarvar lite med ridpassinläggen. Egentligen är ju det ganska intressant?

Ang. rubriken. Jo jag funderar på ett namnbyte?

Var himla insnöad på Contessa iom att det är ett otroligt fint namn, och att jag ville minnas min gamla medryttarhäst!

Men egentligen så gillar jag inte när LH bloggare har samma namn på sina hästar. Det är väl ok om man köper en som redan heter si och så, och reagerar på namnet. Men med ett föl? Känns dumt på tävlingar tex. Rosgården har ju redan en Contessa... (credit till jobbet du gjort med henne RG!)

Komentera vad ni tycker om det här ämnet... Kanske bara att u tycker som jag, eller att samma namn är helt ok? Leave a comment! 

~Ni gör min dag!


Iaf, OM jag skulle byta namn är jag lite insnöad på Corall. Corall de mar.

Annars kanske Castanja? Båda klingar så fint!

Har du fler namnförslag? Komentera!!!!

Höstig Bild på Della!

Busan!

 

/F

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av F - 15 december 2013 15:18


Som rubriken lyder!   Vi har bytt till www.rosendhal.blogg.se   Nu testar vi blogg.se då! Får se vad vi tycker om det!   ////F och E <3     ...

Av F - 14 december 2013 08:00

hejsan!   Tänkte bara slänga upp en snabbis, man slutar aldrig förvånas över sig själv...   ...Trodde nån verkligen att jag F, som alltid vill mer i hästväg än vad som egentligen är bäst, bara skulle ha 2 hästar just nu?!  Det trodde inte j...

Av F - 13 december 2013 22:19

go'kväll alla nattugglor som läser detta haha ;) tänkte skriva ett inlägg nu då :) det blir dock inte jättelångt, för ska skriva ett lite längre inlägg imon ;)) och haha jag vet jag bloggar oftast lite senare på kvällen, men det är för jag har tid...

Av F - 13 december 2013 15:07

Hej!   (Bättre blogging på G)   Idag är det ju dagen då vi åker till ridhuset och tränar för tränare.  Det var nån som undrade varför vi åker till ridhus när vi har ridhus här hemma?  Jo, den största anledningen är att vi visserliggen har...

Av F - 13 december 2013 08:22

Lägger man in en logga på blogg.se ? :) ;) Kram F

Presentation

Rosendhal är bloggen som drivs av kompisarna F och E. E driver sin gård Moondale och F driver sitt Rosendhal. F var den som först startade bloggen, därav namnet. I denna blogg kommer ni få följa oss och våra lufthästar genom motgångar och medgångar.
Välk

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bilderna!

De allra flesta bilderna på bloggen kommer från www.zuzule.com. Vissa bilder är dock egenfotade och de håller STRÄNG copyright! Om ni absolut inte vet om det är MINA bilder eller inte skulle jag råda er att ej kopiera någonting. Bilder från google förekommer dock ibland. Är det eran bild? Komentera så plockar vi självklart bort den!   

 

Kram F

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards