rosendhal

Alla inlägg den 27 juli 2013

Av F - 27 juli 2013 23:38

Av F - 27 juli 2013 21:25

Tjaba!

Det var ett tag sedan nu! Dock vill jag verkligen bättra mig nu!

Som rubriken lyder tänkte jag slänga upp ett inlägg om hur läget är med Della. Hon är dräktig och vi har tillochmed hunnit med att ta ett ultraljud! Jätteskoj! Ett litet stoföl blir det som jag beslutat ska heta Contessa efter en lh som jag hade på foder ett tag! Tyvärr fick hon avlivas för ett och ett halvt år sedan pga kronisk bronkit som aldrig blev bättre! (Hon var 20 när hon dog, ganska gammalt ändå!)
Men räknar bara ned dagarna till Della fölar! Nu är det max en vecka kvar!!!! SPÄÄÄÄNNANDE!! Ska behålla fölet!

Sen kan ju tilläggas att jag aldrig lär mig! Vill dock göra ett till försök när Riita inte rids så jättemkt. Hon pysslas ju med och så och promeneras hon ju. Men har börjat kika på hästannonser igen!
På återseende!
Hästkramizar F

Presentation

Rosendhal är bloggen som drivs av kompisarna F och E. E driver sin gård Moondale och F driver sitt Rosendhal. F var den som först startade bloggen, därav namnet. I denna blogg kommer ni få följa oss och våra lufthästar genom motgångar och medgångar.
Välk

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bilderna!

De allra flesta bilderna på bloggen kommer från www.zuzule.com. Vissa bilder är dock egenfotade och de håller STRÄNG copyright! Om ni absolut inte vet om det är MINA bilder eller inte skulle jag råda er att ej kopiera någonting. Bilder från google förekommer dock ibland. Är det eran bild? Komentera så plockar vi självklart bort den!   

 

Kram F

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards