rosendhal

Alla inlägg den 29 juli 2013

Av F - 29 juli 2013 22:47

Hej alla!
Som rubriken lyder ska jag nu haka på trenden 10 dagar!! Får se hur det går, haha ;) Nee ska verkligen försöka!! Vi börjar från imorgon!

Här kommer listan!!
Dag 1 snyggaste schabraket enligt mig!
Dag 2 Mina dåligaste egenskaper
Dag 3 Mina bästa egenskaper
Dag 4 Della gästbloggar!!
Dag 5 Riita gästbloggar!!!
Dag 6 Varför jag började lhblogga?
Dag 7 Min absolut största förebild inom lhbloggandet
Dag 8 Önska ett inlägg! ( nu har nu chansen att önska ett inlägg som ska läggas upp här sista dagen!! Komentera DETTA inlägget med önskningar! Bara ööös påå!!! Sedan måste du tipsa valfri lh blogg om Önskeinlägget, kommentera här vilken! :). )
Dag 9 vilken av andra lh bloggares häst jag helst hade velat ha!
Dag 10 Önskeinlägget!!

Sådääär ja!! Kul eller hur! Kommentera gääärna vad ni tycker om det här och glöm iiiinteeee att önska!!

/F

Bilden under är egenfotad och håller sträng copyright! Kopiering anmäls!! Det är Es katt Morris! IRL då!
Men visst är han söt!!

Av F - 29 juli 2013 16:20

Hej!


Tänkte bara säga att Lisette kommer på prov (obestämd tid) den 1 augusti!


TJOOOOHOOO! :'D

Av F - 29 juli 2013 16:20

Tillfällig header kommer upp imorgon! Håll utkik!

Av F - 29 juli 2013 15:39

Hej alla!


Just nu håller jag på och pillar med ny grafik. Testar lite här och där så bloggen kan se rättså konstig ut en¨tid framöver! Bara så att ni vet!


Kramizzar F

Av F - 29 juli 2013 10:37

Heej!

Kommer med lite nyheter!
Hästen som ni fick en sneak Peak på ska ev komma hit på prov. Sedan får vi se hur det blir.. Har nämligen kollat lite på en till häst, tyvärr är det lite krångel med ägarna... Den hästen som ska komma hit på prov heter iaf Lisette och är en tre och ett halvt. Angloarab. Eftersom den andra hästen är krångel med börjar jag och ser efterhand hur jag trivs med Lisette!

Sen hunden som ni fick en till sneak Peak på heter Honey och ska komma hit! Hon är en golden retriver på några månader bara! Så sööt ellerhur!

Sedan har veterinären varit här igen och kollat till Della! Hon ska enligt veterinären föla imon!! Oooh!

Och sen får ni gääärna skriva att jag är aktiv igen!

Det var nog det! Ha de så bra!
/F
Bjuder på en till bild på Lisette

Presentation

Rosendhal är bloggen som drivs av kompisarna F och E. E driver sin gård Moondale och F driver sitt Rosendhal. F var den som först startade bloggen, därav namnet. I denna blogg kommer ni få följa oss och våra lufthästar genom motgångar och medgångar.
Välk

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bilderna!

De allra flesta bilderna på bloggen kommer från www.zuzule.com. Vissa bilder är dock egenfotade och de håller STRÄNG copyright! Om ni absolut inte vet om det är MINA bilder eller inte skulle jag råda er att ej kopiera någonting. Bilder från google förekommer dock ibland. Är det eran bild? Komentera så plockar vi självklart bort den!   

 

Kram F

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards