rosendhal

Alla inlägg den 31 juli 2013

Av F - 31 juli 2013 10:40

Hej! Då var det dags för dag 2!

Vill bara påminna er om Önskeinlägget! Om det inte kommer några förslag vet jag faktiskt inte vad jag gör med det!??

Dag 2 mina sämsta egenskaper dåe.
Jag kan ömsom vara väldigt impulsiv och ömsom försiktig. Man kan kanske säga att jag är försiktigt impulsiv?
Min andra dåliga egenskap måste nog vara att jag alltid tror att jag klarar av mer än jag egentligen gör! På nått sätt fixar det sig alltid men det blir kanske ett sämre resultat!
Min tredje dåliga egenskap är att jag egentligen inte har så stort tålamod! Det är ju inte toppen när det gäller hästar, ellerhur?
Försöker dock förbättra egenskapen men det kanske tex går ut över skolans mat den dagen?hehe!
Min fjärde sämsta egenskap är att jag har svårt att ta på mig saker jag ska göra. Har jag dock bestämt mig för nått går jag med målinriktade kliv och fixar det!!
Min femte och sista dåliga egenskap för idag måste då vara att jag har svårt att förlåta, sviker nån mig av misstag tex ett x antal gånger, eller gör nånting stort som verkligen sårar mig, litar jag i princip aldrig mer helt och fullt på personen! Det drabbar nästan till sist bara mig!

Sådäär ja, nu har ni fått lära känna MIG, F lite bättre!

Undrar. Fortfarande var alla mina otroligt inspererande kommentarer har tagit vägen! Inte fått En Enda sen jag började blogga igen och det är framförallt den gemenskapen sim jag absolut alltid kommer älska här!
/F

Presentation

Rosendhal är bloggen som drivs av kompisarna F och E. E driver sin gård Moondale och F driver sitt Rosendhal. F var den som först startade bloggen, därav namnet. I denna blogg kommer ni få följa oss och våra lufthästar genom motgångar och medgångar.
Välk

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bilderna!

De allra flesta bilderna på bloggen kommer från www.zuzule.com. Vissa bilder är dock egenfotade och de håller STRÄNG copyright! Om ni absolut inte vet om det är MINA bilder eller inte skulle jag råda er att ej kopiera någonting. Bilder från google förekommer dock ibland. Är det eran bild? Komentera så plockar vi självklart bort den!   

 

Kram F

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards