rosendhal

Alla inlägg den 16 september 2013

Av F - 16 september 2013 17:29

....kom och tänka på något för en stund sen....

.....läste gamla inlägg och vad jag saknar er gamla lh bloggare....

....vill såå gärna hålla kontakten med er även fast ni slutat blogga....

....har ni mejl eller liknande?

KOMENTERA! Bara att skriva att ni inte vill att komentaren publiceras så gör den inte det!



Tänker Lite på Dig Neiwada

Av F - 16 september 2013 17:02

(Hola a todos!)

Hej allihopa!

Har pillat lite med designen och är nu hyfsat nöjd!

Vad tycker ni?

KOMENTERA!



Förresten, vet att jag varit väldigt oaktiv i långa perioder men känner mig motiverad nu. Har dock bara tre dagliga besökare. Kan inte ni sprida att jag är aktiv? Lämna gärna en komentar om vilka ni är och om ni vill att jag ska sprida att just NI är aktiva? :)

Snälla, så värt det!<3

/F

Av F - 16 september 2013 16:04

Hejsan!


Nu har ju bloggen haft ett härligt somrigt tema ett tag!<3

Men sommarn (R.I.P) är ju slut och hösten har tagit fart, på tiden att jag fixar lite med temat. En liten ledtråd är jue att det ska bli höstigt! I murriga mysiga färger! Gosigt!

Pillar med designen nu!

(E´s hästar kommer inte vara med, hon har inte fixat bilder än. Ifall ni udrar. :)   )

Ha det gött, igelkött!

/F


Av F - 16 september 2013 08:23

Gomorron!

Riita har blivit körd nu på morgonen. En tripp på asvalt i trav. Inte ofta jag bara kör på asvalt men det är ju skönare för mig! Men hon har skor så det blir nog ingen fara alls. Lite halvt om halvt svårt att hinna med att motionera alla!
Det var lite update! See ya
/F

Presentation

Rosendhal är bloggen som drivs av kompisarna F och E. E driver sin gård Moondale och F driver sitt Rosendhal. F var den som först startade bloggen, därav namnet. I denna blogg kommer ni få följa oss och våra lufthästar genom motgångar och medgångar.
Välk

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bilderna!

De allra flesta bilderna på bloggen kommer från www.zuzule.com. Vissa bilder är dock egenfotade och de håller STRÄNG copyright! Om ni absolut inte vet om det är MINA bilder eller inte skulle jag råda er att ej kopiera någonting. Bilder från google förekommer dock ibland. Är det eran bild? Komentera så plockar vi självklart bort den!   

 

Kram F

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards