rosendhal

Alla inlägg den 27 september 2013

Av F - 27 september 2013 22:30

...idag (eftermiddag) hoppade jag terräng hinder med Falcon ganska höga..och när jag o Falcon hoppade banan 2:a gången så vart olyckan frame...Falcon snubblade på en rot precis innan hindret och vi brakade rakt in i hindret...Falcon blev halt och jag har fått gigantiska blåmärken speciellt på armarna.. så Falcon måste vila i några veckor (vet ej exakt) såå hoppträning med Falcon blir det inte på ett tag...:'(

Av F - 27 september 2013 19:36

Hej!

Blev lite inspererad av Loppans inlägg och ja, nu tänkte jag visa vad jag oftast rider runt i!

Visar ju inte det med outfiten eftersom det inte varierar jättemycket....! Köper alltid lite nytt vid nya årstidskollektioner och när saker behövs! Vill ni läsa mer om vad jag har till mina lh så är det bara att kommentera!

Ok, just nu växlar jag mest mellan 2 outfits. De som jag tänker visa nu! Sen catchar man ju upp ett speciellt färgat schabrak med en speciell jacka/ridbyxa osv. Som man bara hittar i garderoben! Men kring hösten är jag alltid överförtjust i murriga mysiga färger! Så matchar ofta upp hästen med vad JAG har på mig osv!

       


Såhär knallade jag runt idag! Min älskade samshield hänger med i alla olika outfits såklart!!

Älskaar förövrigt JHcollections ridbyxa! Myys!


Oj vad tiden flög iväg! Måste äta nu! Men vi tar outfits lite dag för dag sådär!!

ha en supermysig fredag nu, och gå och krama en häst så hörs vi imorron!!

/F

Presentation

Rosendhal är bloggen som drivs av kompisarna F och E. E driver sin gård Moondale och F driver sitt Rosendhal. F var den som först startade bloggen, därav namnet. I denna blogg kommer ni få följa oss och våra lufthästar genom motgångar och medgångar.
Välk

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bilderna!

De allra flesta bilderna på bloggen kommer från www.zuzule.com. Vissa bilder är dock egenfotade och de håller STRÄNG copyright! Om ni absolut inte vet om det är MINA bilder eller inte skulle jag råda er att ej kopiera någonting. Bilder från google förekommer dock ibland. Är det eran bild? Komentera så plockar vi självklart bort den!   

 

Kram F

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards