rosendhal

Direktlänk till inlägg 4 december 2012

Vad ska jag hitta påååå??

Av F - 4 december 2012 07:48

Heeej!


Anledningen till att allt här varit lite stilla är för att jag helt enkelt inte vet vad jag ska blogga om. I vanliga fall bloggar jag om ridpassen och allt och ingenting. Men nu när jag är rejält förkyld, och jag inte har så mycket att göra vad ska jag då blogga om? Det ända jag gör i lh väg är att longera Mira! :L Mer kan jag inte göra... men tänkte iaf slänga upp ett inlägg omdet ända jag kommer på att blogga om...

Ja igår gick det jättebra. Vi longerade med täckesgjord på och Mira bryr sig inte längre om den. Vi longerade ett tag och sedan löshoppade vi. Mira tyckte det var riktigt kul men jag upptäckte att hon ev aldrig blir ngn hopptalang. Tekniken var urusel.... Men hon kanske bara behöver vänja sig mer vid löshoppningen? Jaja det var nog allt jag hade att säga! Kraaaam!

 
 
Loppan

Loppan

4 december 2012 21:44

Du kan väl skriva något jul-aktigt? Jag har ju min julkalender nu till exempel.

http://Loppanslufthastar.wordpress.com

F

6 december 2012 07:52

okidoki..... Får se vad jag kan hitta på! :)

 
RG

RG

6 december 2012 10:39

Cinos hoppteknik var också väldigt dålig men efter massa hopplektioner så har hans teknik blivit mycket bättre :) Mira kanske måste öva upp tekniken :)

http://Rosgard.blogg.se

F

6 december 2012 14:01

ja skulle tro det. Hon är ju unghäst så hon har ju inte hoppat jättemycket heller... Det löser sig, man kan ju inte vara bäst på allt!
Fast tror Miras hoppteknik blir bättre sedan, har köpt hästar från Sördbygården förut och de har varit hopptalanger alla tre! :D
Om du kommer ihåg Lykke som jag hade när jag började blogga så kommer hon från Sördbygården.
Kram F (och lycka till med Cinos hoppteknik)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av F - 15 december 2013 15:18


Som rubriken lyder!   Vi har bytt till www.rosendhal.blogg.se   Nu testar vi blogg.se då! Får se vad vi tycker om det!   ////F och E <3     ...

Av F - 14 december 2013 08:00

hejsan!   Tänkte bara slänga upp en snabbis, man slutar aldrig förvånas över sig själv...   ...Trodde nån verkligen att jag F, som alltid vill mer i hästväg än vad som egentligen är bäst, bara skulle ha 2 hästar just nu?!  Det trodde inte j...

Av F - 13 december 2013 22:19

go'kväll alla nattugglor som läser detta haha ;) tänkte skriva ett inlägg nu då :) det blir dock inte jättelångt, för ska skriva ett lite längre inlägg imon ;)) och haha jag vet jag bloggar oftast lite senare på kvällen, men det är för jag har tid...

Av F - 13 december 2013 15:07

Hej!   (Bättre blogging på G)   Idag är det ju dagen då vi åker till ridhuset och tränar för tränare.  Det var nån som undrade varför vi åker till ridhus när vi har ridhus här hemma?  Jo, den största anledningen är att vi visserliggen har...

Av F - 13 december 2013 08:22

Lägger man in en logga på blogg.se ? :) ;) Kram F

Presentation

Rosendhal är bloggen som drivs av kompisarna F och E. E driver sin gård Moondale och F driver sitt Rosendhal. F var den som först startade bloggen, därav namnet. I denna blogg kommer ni få följa oss och våra lufthästar genom motgångar och medgångar.
Välk

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bilderna!

De allra flesta bilderna på bloggen kommer från www.zuzule.com. Vissa bilder är dock egenfotade och de håller STRÄNG copyright! Om ni absolut inte vet om det är MINA bilder eller inte skulle jag råda er att ej kopiera någonting. Bilder från google förekommer dock ibland. Är det eran bild? Komentera så plockar vi självklart bort den!   

 

Kram F

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards