rosendhal

Direktlänk till inlägg 14 december 2012

Poniy

Av F - 14 december 2012 16:56

Hej här kommer ett inlägg om supersnälla Olivia på Poniy!


Namn: Poniy

Ägaren: Olivia

Hästar hemma: Lex okidoki, Never let me go och Hilmer

Historia: haha, nee jag är ingen Poniy expert men liite kan jag! Olivia startade sin blogg med sitt första inlägg den 11 mars. Hästen Dee Lizzy var hennes första lh och det var det, det (haha herreghuu vad mycket "det" det blev!) första inlägget skulle komma att handla om. Dee Lizzy är också en av de hästarna Olivia kommit längst med. Som alla andra har bloggandet gått upp och ner, men hon kämpar fortfarande på! Och hon gör det bra!

Min PERSONLIGA åsikt om bloggen: har varit en favorit ett antal gånger. Och det är inte för inte! Olivia skriver helt enkelt LAGOM! Inte för mycket inlägg, inte för mycket om ridpassen, lite annat kul och hon skriver med flyt och personlighet. Det är kul att läsa! En besöksvärd blogg, verkligen!! URL: www.poniy.devote.se

Varmt rekomenderad!!

Följer jag bloggen?: svar JA! :D


Kram F


P.s (om det är ngn som inte vill vara med på det här längre så är det bara att komentera så fixar vi det! Trevlig helg hörni! :D D.s

 
 
Loppan

Loppan

14 december 2012 20:47

Kul idé :) Är det så att man kan anmäla sig till detta?

http://loppanslufthastar.wordpress.com

F

15 december 2012 16:05

Ja det kan man! Vill du vara med? :D Tänkte skriva lite om mina länkar så man får lite nya bloggtips! Man anmäler sig genom att koentera någott i stilen "jag vill vara med i din länklisa" Haha, näää men kommentera så e du med!!

 
Olivia

Olivia

15 december 2012 08:59

Åh vad fint skrivet! Oj vet inte vad jag ska skriva ;) Men du är en så himla underbar person F! Hoppas du inte kommer sluta med LH på länge för hade saknat dig så himla mycket<3<3

Kram Olivia<3

http://poniy.devote.se

F

15 december 2012 16:02

haha tack olivia Det var så lite så! :D glad att det uppskattades, hoppas några nya kikar in på din blogg nu! ...Jo, någon gång kommer jag nog sluta, Men INTE nu!!!! :D Gilar gemenskapen och den lite mysiga känslan lh alltid har betytt för mig! Fast jo, någon gång lägger jag av! Tänk när man är tex förtio och sitter och bloggar om lh, inte riktigt klokt! Nee, men ni kommer kanske se mer av mig på en annan blogg då!! :D Du får också blogga så länge du har lust! Kulmed lite nya inlägg!

 
Ingen bild

Neiwada

15 december 2012 20:33

Jag vill gärna vara med! :D<3

F

16 december 2012 17:14

visst, jag tror du är med? o_O? Har nog kvar länken till din raderade blogg.... :) Älskade den!! Du funderar möjligtvis inte på att skaffa en ny? :)
Kram F

 
Ingen bild

Neiwada

17 december 2012 16:11

Tror tyvärr inte det. Har inte så mycket tid nu på högstadiet :)<3 Men skulle jag kunna få göra ett gästinlägg på din blogg?<3

Kram Neiwada^^<3

F

20 december 2012 15:47

JA! :D:D om du vill så får du jättegärna det! Det skulle vara jättekul ifall du bloggade lite här!! :D Välkommen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av F - 15 december 2013 15:18


Som rubriken lyder!   Vi har bytt till www.rosendhal.blogg.se   Nu testar vi blogg.se då! Får se vad vi tycker om det!   ////F och E <3     ...

Av F - 14 december 2013 08:00

hejsan!   Tänkte bara slänga upp en snabbis, man slutar aldrig förvånas över sig själv...   ...Trodde nån verkligen att jag F, som alltid vill mer i hästväg än vad som egentligen är bäst, bara skulle ha 2 hästar just nu?!  Det trodde inte j...

Av F - 13 december 2013 22:19

go'kväll alla nattugglor som läser detta haha ;) tänkte skriva ett inlägg nu då :) det blir dock inte jättelångt, för ska skriva ett lite längre inlägg imon ;)) och haha jag vet jag bloggar oftast lite senare på kvällen, men det är för jag har tid...

Av F - 13 december 2013 15:07

Hej!   (Bättre blogging på G)   Idag är det ju dagen då vi åker till ridhuset och tränar för tränare.  Det var nån som undrade varför vi åker till ridhus när vi har ridhus här hemma?  Jo, den största anledningen är att vi visserliggen har...

Av F - 13 december 2013 08:22

Lägger man in en logga på blogg.se ? :) ;) Kram F

Presentation

Rosendhal är bloggen som drivs av kompisarna F och E. E driver sin gård Moondale och F driver sitt Rosendhal. F var den som först startade bloggen, därav namnet. I denna blogg kommer ni få följa oss och våra lufthästar genom motgångar och medgångar.
Välk

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bilderna!

De allra flesta bilderna på bloggen kommer från www.zuzule.com. Vissa bilder är dock egenfotade och de håller STRÄNG copyright! Om ni absolut inte vet om det är MINA bilder eller inte skulle jag råda er att ej kopiera någonting. Bilder från google förekommer dock ibland. Är det eran bild? Komentera så plockar vi självklart bort den!   

 

Kram F

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards