rosendhal

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av F - 2 juni 2012 17:56

Hejsan alla! Först och främst tack för de fina fölnamnen! :-)

Lykke och jag tävlade ju idag! OOOh! Japp det kan man säga! Det var superspännande och nu väntar jag spänt på resultaten från Ponnypenny! :-) Kom hem igår men hann inte blogga... synd, men, men han iallafall med att ta en tur med Flipp. + att Nikita och Jasper kom hem igår. Tjohoo! Vad jag har saknat de sötisarna. Nikita haltade inte och vetrinären kommer och tittar på hennes ben imorgon. Hoppas det är bra nyheter! Jasper såg också fräsh ut. Lykke åker imorgon till hingsten hoppas det går bättre den här gången... :-/ Blir fullt upp inmorgon. Cecilaya, Flipp och Ida åker med mig och tränar hoppning. Ska bli i ridhuset. Hemma har vi ju bara paddock. Nikita och Jasper ska ta det lungt och Lykke ska ju som sagt till Rajah. Stammtavlorna kommer för både Lykke och Rajah idag! :-) Har räknat ut vad fölet ska heta! Golden Cloud. Funkar ju både till sto och hingst! Till vardags kanske jag kallar fölet Claudia/Cloud beroende på om det blir sto eller hingst... Ska också se över sommarhagarna imorgon + ta en långritt med April innan hon åker hem. April och Finer ska åka hem till Wainy den 4 juni. Sedan kommer dom tillbaks om en månad. Nu när Lykke ska föla får jag lite mkt och göra. Kommer sakna dem. Finer och hennes bussträck och glada och energiska April. Längtar redan tills 4 juli...

Hejdå!

 

Presentation

Rosendhal är bloggen som drivs av kompisarna F och E. E driver sin gård Moondale och F driver sitt Rosendhal. F var den som först startade bloggen, därav namnet. I denna blogg kommer ni få följa oss och våra lufthästar genom motgångar och medgångar.
Välk

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bilderna!

De allra flesta bilderna på bloggen kommer från www.zuzule.com. Vissa bilder är dock egenfotade och de håller STRÄNG copyright! Om ni absolut inte vet om det är MINA bilder eller inte skulle jag råda er att ej kopiera någonting. Bilder från google förekommer dock ibland. Är det eran bild? Komentera så plockar vi självklart bort den!   

 

Kram F

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards