rosendhal

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av F - 18 juni 2012 14:28

Japp så är det! Underbara Riita från Neiwada kommer imorgon! Ska bli så kul! Här får ni en bild på underverket;


  <3 visst är hon fin!


 

Av F - 18 juni 2012 14:12

Hej igen! Idag har jag ridigt;


Ida; Först så värmde vi upp med lite frihetsdressyr. Hon gick fint och jag kände på mig att det skulle bli ett fint ridpass! Vi övade nya övningen "rulla" igen. Det gick fint då min tjej ääälska att rulla! Vi övergick ganska snabbt till ridningen. Det blev supr trots att jag använde hackmooren. Vi tränade mest markarbete med bommar. Hon kändes jättefin. Ser fram imot att rda henne igen idag!


Cecilaya; henne började jag med precis som med Ida. men vi övade inte rulla utan sitt. Cecilaya har kommit lite längre än Ida. Gick också super. Min dag är toppen!


Ska ta med både Ida och Cecilaya tilll ridhuset snart

 

Av F - 18 juni 2012 13:54

Ja det är min förklaring till varför jag inte bloggat. Reste till Göteborg för ett tag sedan, med luftisarna. Hade planerat att blogga där för där fanns datorer. Men datorn var så seeeeg. Tog en halvtimme att komma in på bloggplatsen bara! Men nu är jag hemma igen och allt blir nästan som vanligt. Riita kommer ju i morgon <3 !!!  Den där datorn fick den här hemma att verka jobba i blixtens hastighet!  Skönt att vara hemma.


Jag Cecilaya och Ida hade det i alla fall supermysigt. Vi red massa dressyr så till och med Ida började arbeta med hackmooren! Cecilaya lyfte fint på benen i traven och lite i galoppen till och med! Lyckades i bland med att få till vanlig arbetsgalopp över bommarna! Vi var ju på ett nytt ställe men men. det gick bra i alla fall! <3


snart kommer den nya headern upp. Spännande


ses

 

Presentation

Rosendhal är bloggen som drivs av kompisarna F och E. E driver sin gård Moondale och F driver sitt Rosendhal. F var den som först startade bloggen, därav namnet. I denna blogg kommer ni få följa oss och våra lufthästar genom motgångar och medgångar.
Välk

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bilderna!

De allra flesta bilderna på bloggen kommer från www.zuzule.com. Vissa bilder är dock egenfotade och de håller STRÄNG copyright! Om ni absolut inte vet om det är MINA bilder eller inte skulle jag råda er att ej kopiera någonting. Bilder från google förekommer dock ibland. Är det eran bild? Komentera så plockar vi självklart bort den!   

 

Kram F

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards