rosendhal

Alla inlägg under september 2013

Av F - 16 september 2013 17:02

(Hola a todos!)

Hej allihopa!

Har pillat lite med designen och är nu hyfsat nöjd!

Vad tycker ni?

KOMENTERA!



Förresten, vet att jag varit väldigt oaktiv i långa perioder men känner mig motiverad nu. Har dock bara tre dagliga besökare. Kan inte ni sprida att jag är aktiv? Lämna gärna en komentar om vilka ni är och om ni vill att jag ska sprida att just NI är aktiva? :)

Snälla, så värt det!<3

/F

Av F - 16 september 2013 16:04

Hejsan!


Nu har ju bloggen haft ett härligt somrigt tema ett tag!<3

Men sommarn (R.I.P) är ju slut och hösten har tagit fart, på tiden att jag fixar lite med temat. En liten ledtråd är jue att det ska bli höstigt! I murriga mysiga färger! Gosigt!

Pillar med designen nu!

(E´s hästar kommer inte vara med, hon har inte fixat bilder än. Ifall ni udrar. :)   )

Ha det gött, igelkött!

/F


Av F - 16 september 2013 08:23

Gomorron!

Riita har blivit körd nu på morgonen. En tripp på asvalt i trav. Inte ofta jag bara kör på asvalt men det är ju skönare för mig! Men hon har skor så det blir nog ingen fara alls. Lite halvt om halvt svårt att hinna med att motionera alla!
Det var lite update! See ya
/F

Av F - 15 september 2013 19:23

Hej på er!
Anyway vi kör igång direkt!
Jag var med E idag och hon hade med Falcon. Jag hade Della! Vi hade byggt upp en avancerad bana med mycket svängar på lugna höjder. Varken Della eller Falcon har ju så mycket rutin. Men potential!
Vi fokuserade efter ett tag på bara ett hinder. Och höjde! Della klarar hindret på en meter men vi har ingen kontroll.... Och det är ju väldigt viktigt! Jag och E bestämde oss för att hårdträna! Nu jvlar! Här ska hoppas! Mot vintern ska vi vara bäst!!
/F

Av F - 15 september 2013 13:37

Hej igen! Måste bara dissa mig själv lite.... Bloggar från mobilen och det är lätt hänt att man stavar fel då! Men ändå.... Skrev SANHEILD när det ska vara samshield! Var bara tvungen att påpeka detta. Fick en liten dummamig känsla när jag tog en titt på bloggen nu! Huu!
Okey ointressant inlägg, haha!
Ha det superdupermegaotroligt bra nu då!
/F

Av F - 15 september 2013 12:28

Alltså HUR SNYGG ÄR INTE DENNA SANHEILD HJÄLMEN? Har velat ha en läänge nu och jag tror faktiskt jag ska beställa! Älskar den bara! Nu återstår ju frågan om det ska vara silvriga detaljer eller guldiga? Love Horse Shopping
Den silvriga på bilden!

Av F - 15 september 2013 12:22

Hej!
Har precis varit ute och hoppat Lisette! Skuttade över tre femtio cm höga stockar. Det blir studs! Försökte ändra galoppen. Dvs att jag kortar upp och länger ut hennes språng för bästa möjliga förutsättningar! Gick förvånansvärt bra, med tanke på hur ung hon egentligen är! Lite missar från både hennes och min sida men studsen hjälper ju henne att komma rätt ändå! Himla mäktig känsla att hoppa med en Angloarab på 160 cm i skogen. Alldeles själv. Med en hyfsat ny häst som man inte känner utan och innan! När man känner hennes muskler spännas och bakbenen fjädra så fint! #go
Fick en himla go feeling!
Bild och outfit! Är helt insnöad på vita benskydd till andra färger på schabraket! Såå fiint! Och mitt älskade svarta micklem fick hänga med idag!

Av F - 15 september 2013 12:10

Hej!
Först och främst tänkte jag ta upp det här med Elektra/Lisette! Nu har stallets Lisette flyttat med sin ägare (inte min då) Börjat fundera om jag ska fortsätta kalla Elektra för Elektra eller om hon ska få byta tillbaka till Lisette? Hon reagerar bäst på Lisette och dessutom säger jag hela tiden fel ändå, så just nu lutar det nog åt Lisette! :) Men vad tycker ni? :)
Snart kommer ett till superduperinlägg upp! Med outfit och allt! Jobbar stenhårt med att förbereda Lisette för tävlingen!!
/F

Presentation

Rosendhal är bloggen som drivs av kompisarna F och E. E driver sin gård Moondale och F driver sitt Rosendhal. F var den som först startade bloggen, därav namnet. I denna blogg kommer ni få följa oss och våra lufthästar genom motgångar och medgångar.
Välk

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bilderna!

De allra flesta bilderna på bloggen kommer från www.zuzule.com. Vissa bilder är dock egenfotade och de håller STRÄNG copyright! Om ni absolut inte vet om det är MINA bilder eller inte skulle jag råda er att ej kopiera någonting. Bilder från google förekommer dock ibland. Är det eran bild? Komentera så plockar vi självklart bort den!   

 

Kram F

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards