rosendhal

Alla inlägg den 17 september 2012

Av F - 17 september 2012 07:51

Japp här kommer den.

             Transportoutfiten får ni i ett annat inlägg sammt en ny bild på Winnie :)

Av F - 17 september 2012 07:38

Hej igen! :)


Snackade med min kompis om det här runt den nya hästen och Cinos och hon gav mig ett förslag som jag tyckte var hyfsat okej.... Dock inte riktigt säker att jag hinner.

Min kompis då, som ni kan kalla Z och jag bor ganska nära varandra så våra stall ligger rätt nära. Vi delar dessutom sommarhage. Hon har 2 luftisar, en islänning och ett arabiskt fullblod. Hon gav förslaget att hon skulle ha Jättinnan på foder. I och med att vi bor så pass nära varandra kan jag ju hälsa på henne ofta och även rida eller ja, träna på att lägga på sadlen o.s.v

Det var den iden jag gillade mest, då får jag ju fortsätta träffa henne ofta. Även fast det inte blir lika ofta som det brukar... Så vi kan säga att isf delar vi på henne fast Z har huvudansvaret. Så kanske också att Z flyttar sina hästar till min hage så går alla tillsammans? :) Det förlsaget gillade jag rätt så mkt. Dock är det det här med den nya hästen som jag kanske isf skulle ha på prov... Skulle jag hinna med 4 hästar + Jättinnan?! vet inte, har aldrig "delat" en häst så? :) Men kanske tar Cinos eller den andra på prov då...? Vad tycker ni? Har "litet" svårt att bestämma mig..?

Kram en fundersam F

Presentation

Rosendhal är bloggen som drivs av kompisarna F och E. E driver sin gård Moondale och F driver sitt Rosendhal. F var den som först startade bloggen, därav namnet. I denna blogg kommer ni få följa oss och våra lufthästar genom motgångar och medgångar.
Välk

Fråga mig

5 besvarade frågor

Bilderna!

De allra flesta bilderna på bloggen kommer från www.zuzule.com. Vissa bilder är dock egenfotade och de håller STRÄNG copyright! Om ni absolut inte vet om det är MINA bilder eller inte skulle jag råda er att ej kopiera någonting. Bilder från google förekommer dock ibland. Är det eran bild? Komentera så plockar vi självklart bort den!   

 

Kram F

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards